petak, 9. prosinca 2016.



Ja sam legenda 

Slikovni rezultat za ja sam legenda
Moj najdraži film je "Ja sam legenda". Film je režirao Francis Lawrence. Glavni glumci su Will Smith, Alice Braga i Dash Mihok. U gradu se proširio virus. I svi ljudi su se selili iz grada ali neki su već bili zaraženi pa nisu mogli otići. Samo je jedan čovjek ostao zdrav, tj. bio je imun na virus. Zvao se Robert (Will Smith). Radio je na razvoju lijekova protiv toga virusa. Ljudi koji su se zarazili postali su mutanti koji su samo noću izlazili iz neke zgrade pošto nisu smjeli na svjetlost izaći. Robert je živio u stanu sa svojim psom. Svaki dan je na radiju govorio ako je netko ostao u gradu živ da dođe na jedno mjesto...  Jednoga su dana Robert i njegov pas otišli uloviti jednoga mutanta kako bi pokušao naći lijek. Postavio je zamku, na žalost stao je u svoju zamku i kada ga uže povuklo udario je glavom i bio je onesvješćen... Kada je došao k svjesti uspio si odvezati nogu... Našla ga je jedna žena i odvela ga u njegov stan. Kada se probudio u stanu nije shvatio kako je dospio do stana i ugledao je ženu (Alice Braga) i njezinog sina i objasnila kako je dospio u stan. Kada je čuo da su u stan došli kada je bio mrak shvatio je da su mutanti saznali gdje živi... Ako vas zanima što se na kraju dogodilo pogledajte film... Film je stvarno super. Gledala sam ga nekoliko puta i nikada mi ne dosadi. Fora je to što ima svoj laboratorij i kako svaki dan točno u određeno vrijeme dođe doma i napravi sve što treba do određenoga vremena... I stvarno pogledajte film nećete požaliti. Trailer možete pogledati OVDJE


2 komentara: